مقالات


استاندارد پیش نیاز:ایزو9001

نباید این حقیقت را کتمان نمود که استاندارد پیش نیازهای ایزو 9001 همچنان انتخاب اول بیشتر سازمانها یی است که به دنبال ایجاد یک سیستم مدیریتی رسمی هستند.

ادامه مطلب

نگاهی به آینده ایزو9001

  ایزوTC176/ SC2  (به ویژه ایزو 9001 و ایزو 9004)نوعی ارزش و اعتبار جهانی به تولیدات می دهد،و باعث می شود سازمانها از این تولیدات به عنوان بخش بنیادی در اقدامات توسعه ای هم سو با محیط زیست استفاده نمایند.

ادامه مطلب

دستیابی به اهداف در سری استانداردهای ایزو9000

در ابتدا بهتر است نگاهی داشته باشیم به موفقیت چشمگیر این استانداردها در بهبود مدیریت کیفی (و ایزو) در جهان.

ادامه مطلب

ارتقاء ویرایش ایزو 9001:2008 در سال 2015

ایزو 9000 از زمان انتشارش در سال 1987 به طور مستمر رایج ترین نوع استانداردهای ایزو بوده است. هم اینک کمیسیون فنی ایزو با نام ایزوTC176، بیمه کیفی و مدیریت کیفی، کمیسیون فرعی SC2 و سیستمهای کیفی با توجه به سابقه درخشان 25 ساله، به دنبال آن هستند تا زمینه را برای نسل بعدی استانداردهای مدیریت کیفی فراهم نمایند.

ادامه مطلب

استانداردهای ایزو و کمک سلامت

امر بهداشت و درمان در تمام جوامع و نیز دسترسی به خدمات بهداشتی،مراقبت از کیفیت شیوه های پزشکی،اقدامات و تجهیزات ایمن پزشکی، برای همه مردم در سراسر جهان مهم است.

ادامه مطلب

ایزو 9000 استاندارد مدیریت کیفیت

ستاندارد ایزو 9001 چیست؟
مجموعه استانداردهای ایزو 9000، بخش های مختلف مدیریت کیفیت را مورد بررسی قرار میدهد و شامل برخی از شناخته شده ترین استانداردهای ایزو می باشد. استانداردهای ایزو 9001 دستورالعمل ها و ابزارها را برای شرکت ها و سازمان هایی که خواستار تضمین انطباق مداوم کالا و خدماتشان با الزامات موردنظر مصرف کنندگان و افزایش مستمر کیفیت می باشد ارائه می نماید.

ادامه مطلب

سه راه پیدا کردن استانداردهایی که شما به دنبالش هستید!

  ایزو شامل بیش از 50019 استاندارد بین المللی می باشد،که شما می توانید استاندارد مورد نظر خود را به سه روش زیرجستجو نمایید:

ادامه مطلب

مزایای استانداردهای بین المللی ایزو

استانداردهای بین المللی، مزایای فن آوری ، اقتصادی و اجتماعی را به ارمغان می آورند.این استانداردها جهت هماهنگ کردن مشخصات فنی محصولات ،خدمات و صنعت کارآمد تر میباشند.

انطباق با استانداردهای بین المللی ایزو به  مصرف کنندگان این اطمینان را می دهد، که محصولات مصرفی آنها برای محیط زیست ایمن- کارآمد و مفید باشد.

ادامه مطلب


  • ایزو کارت چیست ؟
    با مزایای ایزو کارت آشنا شوید
  • ایزو چیست ؟
    سازمان جهانی استاندارد سازی
  • ایزو 9001
    استاندارد جهانی مدیریت کیفیت
  • ممیزی ایزو
    راهنمای نحوه ممیزی
  • شرکت گواهی دهنده ایزو
    معایب سیستم های سنتی اخذ ایزو
  • استاندارد محیط زیست
    ایزو 14001 : استاندارد جهانی محیط زیست
  • ممیزی ایزو
    روش اجرايي مميزي داخلي ایزو , استاندارد ایزو , پیاده سازی ایزو , روش اجرایی ایزو,
  • مستندات ایزو
    راهنمايي هاي براي تهيه مستندات سيستم مديريت كيفيت ایزو , گواهینامه ایزو , دستورالعمل ایزو , ایزو18001,
  • نظامنامه ایزو
    نظامنامه کيفيت ایزو , ایزو 9001, دانلود ایزو , پیاده سازی ایزو,
  • اخذ گواهینامه ایزو
    ایزو، گواهینامه ایزو ، استاندارد ایزو ، شرکت گواهی دهنده ایزو ، مشاوره ایزو ، مشاور ایزو، اخذ ایزو،ایزو 9001 ، الزامات ایزو
  • ایزو چیست؟
    ایزو، گواهینامه ایزو ، استاندارد ایزو ، شرکت گواهی دهنده ایزو ، مشاوره ایزو ، مشاور ایزو، اخذ ایزو،ایزو 9001 ، الزامات ایزو

آخرین مقالات


پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب بانکی
تمامی خدمات این فروشگاه ، حسب مورد ، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .

بالا